Ines..

Klarar inte av att plugga längre, det är deprimerande...

Kom just att tänka på att jag pratade med Ines (från Österrike) på msn igår och vi kom fram till att hon skulle komma till sthlm den 9 juli och stanna i 4 eller 5 dagar.. Hon hittade jättebillig resa och Glenn erbjöd sig att skjutsa till och från flygplatsen... DÄR SPRACK ALLT.... Hennes dumma mamma sa att hon måste vänta tills hon fyller 18 (om 3 månader)...
Jag ska kolla med Ines om jag typ kan ringa hennes mamma och försöka övertala henne på nått sätt... Jag vill verkligen träffa henne... Vi har inte setts sen 2006 i Frankrike.. :(

Nu på torsdag ska jag kanske äta SUSHI med mamma :D Den gifta kvinnan numera :)

Längtar fruktansvärt mycket till sommaren,
då man bland annat kan åka till samma ställe som denna bild togs på,
 för ca 17-18 år sedan :P
Visst e jag cool ;D


På fredag ska jag och Glenn ta tåget till Nässjö, där vi ska hjälpa Vicki (hans syster) att flytta tillbaka till Sthlm :D
På lördag ska jag och Glenn vara barnvakt till Jonathan och Malin :) och
På söndag ska jag, antagligen, förhoppningsvis, kanske träffa MALIN LINDHOLM, för första gången sen vi såg ut såhär :D HAHA, SÅ JÄVLA FUL JAG ÄR (till höger på bilden) !!!!


Verkar bli en trevlig men stressig helg för min del :)
Nu ska jag och pappa dricka te, sedan ska jag somna med Fysik-boken tryckt mot ansiktet och se om jag lär mig nått....

GODNATT ALLESAMMANS :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0