Woho !

Idag var sista dagen av lidandet år 2 :D
Vi hade avslutning halv 1 o ikväll ska vi fira det med att gå till det nyöppnade Cattelin :) föredetta "Husets" i gamla stan :)
Känner på mig att de kmr bli asnajs :) Laura kommer hit om ett tag också och gör sig i ordning här, för hon har strömavbrott hemma :P

Det enda tråkiga är att älsklingen Linnea Tänndal, kommer att vara saknad då hon är jättesjuk :(
Hoppas det gick bra på sjukhuset idag, ska smsa o fråga sen :/ <333

Jag har äntligen sparat fotona från Vendelas fest och det finns en hel del, både fina och konstiga ;D Här är några :)

Bild 1: Jag och 2 av mina bästa vänner i världen!
Bild 2: Jag och Linnea (fick nått ryck :D )


Födelsedagsbarnet !!!!!! <3333333


Bild 4: Lillasyster och Älsklingen :)
Bild 5: Jag och älsklingen, sophie, som är dum :P


Bild 6: Blondie-gänget !!
Bild 7: Vendelas present, från Mig,Glenn och Sandra! :)


Bild 8: Sandra är alltid lika lycklig med alkohol i blodet :D
Bild 9: Jag och Sandra, Flirty girl and uggly biatch :P


Bild 10: Sandra blev sned :O


Bild 11: Jag och Sandrish :) <3
Bild 12: Jag och Linnea !! <333


Nu ska jag börja fixa lite saker inför ikväll !
Ha en bra helg och ett bra sommarlov :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0