TODAY :)

Idag kollade jag mitt konto och upptäkte lyckligt att min sommarlön hade kommit :D

Jag spenderade större delen av dagen med Josna och Vään-dela på stan :) Vi kollade runt i alla möjliga butiker och provade hur mkt som helst ! Jag hittade tyvärr ingenting :( Däremot Josna hittade kläder för 800 spänn... :@ :P
Hennes kort har blivit spärrat så hon fick låna av mig, men det enda jag har spenderat pengar på idag är mat, dryck och cigg :(
Jag skulle egentligen träffa mamma idag men hann tyvärr inte det.. Jag skulle få se deras nya lägenhet och så skulle vi fika och titta på nya jeans till mig.. Hoppas att vi kan ses någon annan dag snart :)
Sen klockan 5 träffade jag Towe och fikade ännu en gång :D Tog faktiskt min första LATTE för dagen :O Det är inte ofta det händer att jag är i stan i flera timmar utan att köpa en :P

Nu kom jag just hem till Glenn och nu kom Glenn hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0