Röra :O

Hela den här veckan har varit en enda röra, även om jag faktiskt bara varit i skolan ca 20 min..
I måndags var jag i skolan och lämnade in alla mina skolböcker och sedan var jag i stan och träffade en kompis :)

Jag och hon (technostate i mars)

I tisdags var jag hemma hos Glenn och hade samtal med Ullis och Malin, angående Dagmamma-jobbet nu under sommarlovet :) Sedan var jag och Glenn på studentmottagning hos Glenns kompis Gurra. Sedan var kvällen suddig :)
Gratissprit är alltid nyttigt ;D

I onsdags var jag och åt lunch med mamma på Latte House och träffade Felicia :O :P
Mamma kommenterade: "Har alla tjejer så där korta klänningar nu för tiden ?"
Jag vände mig om och såg att det var Glenns kusin Felicia :)
När jag kom hem till Glenn igen var det sommaravslutning på Familjedaghemmet. Vi sjöng med barnen och jag pratade lite med några föräldrar som inte träffat mig förut. Sedan var det fika, sen var jag tvungen att gå..

På kvällen hade jag min första och sista träning med Cheerleadingen..
Det var så himla roligt och jag kände verkligen hur mycket jag saknade det...
När jag var påväg hem kände jag hur dåligt jag började må och skrev det till en av tränarna, som fick damp...
Dom hade redan anmält mig till EM i cheerleading.. KAOS...


Idag ska jag in till stan om en timme ungefär och köpa ett fint kort till min kära gamla vän Paulina som tar studenten idag :) Jag ska på hennes studentmottagning ikväll och har köpt en champagne och gjort ett armband :)


Jag gjorde även några nya saker i måndags, tror jag det var :)

Till Linnea :)

  
Sandras stora beställning :) Det första var till hennes lärare, de andra två till henne själv :)

Nu ska jag göra mig i ordning, jag skriver så fort jag kan igen :)

BYE BYE !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0