PLANER

Skönt att äntligen ha lite planer de närmaste dagarna i alla fall :)

Imorgon ska jag jobba fram till halv 5, sen om det är bra väder ska jag och Glenn följa med Malin på grillkväll med några av hennes kompisar och Sammy :) Hoppas det är bra väder :) ! Kommer bli kul tror jag :)


Nu ska jag gosa med min älskade snutte!!
(bild från Vendelas fest :) )

På fredag ska jag se om man kan hitta på något under dagen, sen på kvällen ska jag och Glenn och kanske Vendela, Erika o Yalle med (ska kolla med Linnea också :D) till Glenns kompis Danne :)

På lördag tror jag inte jag har något speciellt planerat men det kommer säkert :P

Nu ska jag inte plåga er läsare med fler tråkiga inlägg idag :)

:)

Ha en bra kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0