Oaktiva flickan :D

Hello, känner att jag har varit oaktiv nu igen :P
Det är bara för att det är så tråkigt att skriva utan att lägga in en massa bilder till allt :D hehe..
I torsdags var jag, Sandra, Fia och Towe i Nacka forum och kollade runt i affärer :D
Jag köpte en ny bikini :D, Pärlor och smyckesdelar :D

Fia som håller den framför sig :P Cool va ? :D

 
Hihi, fina pärlor :D Köpte lite gulddelar eftersom min käre kusin Lisa vill ha ett armband i guld :)
Om ni är intresserade av det så säg till fort, för jag har inte så mycket av de :P

I fredags var vi ute med Malin Brehmer :D (vet inte hur de stavas (A)
Vi var först hemma hos henne o förkrökade, sen drog vi till en jättemysig krog i Solna centrum :D

Malin (Minna), Malin (Brehmer), Malin (Hertzman) HAHA :) Snyggingar (A)

I lördags var jag och Glenn på hans pappas landställe och solade och badade med Glenns lillebror Wille :)
Glenn brände sig på ryggen och jag mobbade honom såklart, muhahah !! :D
 
Muhahah :D

Igår var jag i stan med Laura och det slutade på Nivå, med Glenn också.. Som numera har blivit nykterist... "Det förstör min träning, mina muccler återhämtar sig inte lika bra..." Tråkbajs :( :P

Idag har jag varit på stan me Towe och är hemma och hälsar på lite, innan jag åker tillbaka till Glennish :)

Ha det bra !!!
SEE YAH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0