Jobb :P

Måndag, tisdag och idag har jag jobbat hela dagarna som dagmamma och försökt spendera resten av tiden med kompisar och Glenn :)

I måndags åkte jag och Malin (som jag jobbar med) till stan, köpte varsin latte och gick omkring på stan :) Jag köpte en ny kalender och hon en papperskorg :P Den var assnygg faktiskt :D

Igår så träffade jag äntligen min kära vän Linnea :D Vi tog en öl på "ojojoj" i Medis sen åkte vi vidare :) Kom hem 23.29 o Glenn hade sagt att jag inte fick väcka honom om jag kom efter 23.30, så jag sprang in och smällde igen dörren, muhahah :D Han blev lite sur men det gick fort över :P

Idag åkte jag in till staden och väntade på Vään-delaSandys medan jag tog en underbar XL-vanilj-latte :D Sedan åkte vi till Vitabergsparken och träffade Linnea och Hanna :) Vi solade och snackade, sen åkte vi åt olika håll.

Jag och Glenn firade 14 månader idag, så jag lagade middag och gjorde jättemysigt.. Tyvärr uppskattade han inte mina goda drinkar :P Han tyckte att det smakade konstigt och ville veta vad det var i innan han erkände att den var okey :P
Hemliga receptet ;D

- Vodka Apple
- Äppeldryck-koncentrat
-Sprite


Jag tyckte iaf att det var gott :D *STOLT*

Kommentera om du kom ihåg att kolla min blogg ;) Du vet vem jag menar :D

Tråkiga inlägg det blir utan bilder :(
Men jag ska hem på söndag ett tag, lovar att fixa lite då :)

Sophie håller på att renovera min hemsida: www.caroline.westerlind.nu så kolla in den lite då och då :)

PUSS !

Kommentarer
Postat av: mallisbrallis

hahaha ja se där ja jag har nu läst;) och gillar skarpt bilden med snowboarden!! å hittade tilloch med vart man kunde kommentera, inte illa!Pöss din hemlige beundrare;)

(om inte namnet mitt avslöjar)

2009-06-25 @ 19:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0