Ö-VIK !! <333

Idag kom jag hem från Ö-vik :)
Det var underbart mysigt att vara tillbaka på mitt underbara landställe!!
Synd bara att vi inte kunde va där längre :( Men vi hann ändå med mycket under dessa 4 dagar :)
Vin och kortspel varje kväll såklart ! :P (kallas vin-och kortviken!)
Första och andra dagen var pappa, åsa och barnen där :)
Så i torsdags var jag, Glenn, Malin och Jonathan ute och fiskade i farfars eka :) vi pimplade strömming och fick ca:15st :)
Senare var vi ute i bergen och hoppade bland stenarna och klättrade i bergen :D
På fredagen åkte familjen hem och jag och Glenn åkte in till Örnsköldsvik stad för att leta efter "Eclipse", dock är dom EEEFFTTEEERRR !!! Dom hade bara twilight och new moon, PÅ SVENSKA!!! :@

På väg till Örnsköldsvik åker man över Högakustenbron, och den är så himla fiiin :D
Här e utsikten från bron!!


Vi hade tänkt att åka till Ulvön på eftermiddagen men det blev inte av för det gick ingen nattfärja.. :( så vi åkte hem och Glenn fick vara med och lägga nät för första gången :D  Han såg verkligen lycklig ut på lördagsmorgonen då farmor och Glenn rensade näten.


och vi hade fått 36st abborrar á 15kg !!!! :D




På lördag eftermiddag åkte jag och Glenn till Ulvön och solade, gick upp för lotsberget och besökte krogen Alma.
Sedan åt vi några av våra abborrar till middag som avskedsmiddag :D



Glenn och Jag uppe på Lotsbergets topp :)




Utsikten från toppen :)


Min älskade älskling !! :D <3333

Idag när vi skulle åka hem, hade vi beställt buss från Örnsköldsvik, men det är närmare att hoppa på en station efter, så vi åkte till Bjästa och skulle hoppa på där. Det visade sig att chauffören varken hade på stigande passagerare i Bjästa eller Docksta så vi fick jaga bussen 5 extra mil ner till Ulånger (eller vad det heter), där fick vi äntligen kliva på :P

7 timmar senare var vi framme vid sthlm central och där mötte Malin Lindholm mig :D
Vi gick och fikade på Bolero och nu är jag hemma och har just suttit o kollat på TV, med Pappi :)

Godnatt allesammans !!!
<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0