Ensam.. :(

Igår kom Åre-kusinerna till oss :) Helena köpte ett armband :) Tyvärr glömde jag att fota det :/

Idag har jag varit med Towe i stan och köpt lite pärlor till ett armband hon vill ha :)
Hon köpte även två "pärlplatte-berlocker" :) Dom två inringade på bilden nedan :)

Även andra alternativ på saker :) Dom stora fyrkantiga är två storlekar på drink-underlägg :)
De ändra är berlocker som kan sitta på halsband eller nyckelknippor :)

Jag har just varit och jobbat... Fett långtråkigt..
o nu när jag kom hem var ingen hemma :'( så här sitter jag ensam och gör pärlplattor :P

Dumma Glenn är hos Chrille och kommer inte hit fast jag sa att jag var ensam :(

Imorn ska jag träffa Malin Brehmer i Solna Centrum och senare träffa Malin Lindholm i stan :)
Nu ska jag försöka göra klart Åsas halsband och armband, och sedan Towes :)

Ha det bra !!
BYE BYE!


Kommentarer
Postat av: mallisbraliis

tjhoohoo bruden! tack för idag, grymt trevligt!

ååå tack för den snyggt designade körsbäret:D:D

2009-07-28 @ 13:48:17
Postat av: Caroline

haha tack du :)

Det var jättemysigt :D

Du ska få ditt körsbär nästa gång vi ses :)

2009-07-28 @ 14:07:24
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0