Händelser :)


I torsdags var Malin L hos mig och ville ha en zebra-pärlplatta. Tyvärr räckte inte dom vita pärlorna, så hon fick ett zebrahuvud med ben och svans :D


Ifredags var jag med "Iman" och "hmm..?" och...

Malin och Lisa :D


Vi satt i solen, i Rålandshovsparken och drack och hade kul :D


..Sen åkte jag och Malin hem till mig och satt och drack vin och drinkar med Pappi o Åsna :D <33


Imorgon är den stora DAGEN :D :D
Min nya tatuering, woho :D

Egenritad och "copywright" ;)

Idag träffade jag Paulina P S och Vään-dela :D
Båda har varit utomlands, Vään-dela i Bulgarien och Paulina i Grekland :P
Ändå var jag lika brun som Vendela och brunare än Paulina :D Muhahah :D

Imorn ska jag äntligen träffa Linnea Tänndal igen :D
Hon har också varit i Bulgarien tillsammans med Erika och Vendela :)

Towe åker till turkiet imorn så henne får man inte se på ett tag :(


BYE BYE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0