STHLM INK BASH :) | AND SHIT... :(

Följde med Glenn, Malin B och Uffe till tatueringsmässan idag :)
Det var riktigt roligt och jag blev såå sugen på att göra fler :)

När jag kom hem kom vendela över med en vinflaska och nu har vi suttit o druckit vin och pratat ett tag :)
Det här blir mitt sista inlägg tills söndag eller måndag antagligen.. :( :P
Ska på läger imorn och kommer hem på söndag.

kom just på att jag lovade bilder på mina nyinköpta kläder, så det ska jag lägga upp innan vi drar till Vendela :D

Haha, de ligger en fot i sängen :D Undrar vems ? :P





Åh, jag är så himla arg!!! Jag har försökt på tag på dig i två dagar och när du äntligen svarar får jag reda på det här... Så sjukt.. måste veta... jag är så orolig... måste ses så att jag kan se.... jag ska döda honom......... jag älskar dig!!!
Jag gör verkligen det.. Även om vi inte kännt varann så länge så är du en av mina närmaste vänner och jag känner att jag hittat min tvillingsjäl.. Det gör ont i mig när du har ont... See you..!



Det svåraste som finns är att förstå en tjej.. När du tittade på mig sådär när vi gick förbi... Sen dess har det fastnat i min hjärna och varje gång jag går där hoppas jag på att se dig igen så att jag kan tyda din blick.. Jag vet inte om du kollade argt eller om det var en blick som undrade "bryr hon sig?".. Jag var för långt bort för att se.. Jag önskar att du kunde berätta vem och varför och vad..? Det känns konstigt att du verkligen tror på det där och jag funderar på om det är han som har övertalat dig att skriva så men jag har absolut ingen aning om nånting just nu... Jag är verkligen ledsen över det.. Saknar dig... </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0