Solsken :D

Idag ska jag träffa Towe i stan :) sen kanske vi ska åka till Solna och bada, men inte säkert :)
Senare ska jag äntligen få träffa min älskade Malin Lindholm igen :D <33

De e fett tråkigt att vara hemma själv :( Jag och Glenn hade räknat med att han inte skulle ha nått mer uppdrag innan han börjar plugga, men,... I tisdags när vi vaknade hade han ett sms och missat samtal från jobbet, som bekräftade att han skulle stanna på samma uppdrag en vecka till... så nu måste han jobba tills minst på fredag, kanske längre.. :(

På lördag kommer Vendela, Linnea o Erika hem igen :D <333333333
Matcher på lördag och söndag... :/ men pengar :D


På tisdag :D:D:D:D:D:D:D Då ska jag tatuera mig igen :D
Bilder på den får ni sen :)

Nu ska jag ut och sola, tills jag ska träffa towe :)

Ha det bra !!
BYE BYE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0