Malin Brehmer :)

Precis när jag skrivit på facebook-tillståndet att jag var arg, skrev Malin Brehmer till mig och frågade hur det var och vad som hade hänt och 5 min senare träffades vi i Solna Centrum Espresso House :)
Vet inte riktigt hur länge vi satt och snackade, men det kändes iaf lite bättre nu när jag kom hem igen. Tack Malin :)

Here she is, väldigt sööt bild jag hittade på facebook :)


..och här är hennes LOVELY tattoo som hon har på benet... som jag är käär i :)

Tack Malin :)
Hoppas jag och Glenn kan följa med till tatueringsmässan på fredag!!!

Godnatt ni underbara!!

Kommentarer
Postat av: Lindholm

Bra uppdatering Carro!! :D

2009-08-26 @ 13:39:30
URL: http://lebbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0