Lillsved

Nu är jag hemma igen :)
Var med och tränade lite igår och mycket idag, så jag börjar redan få lite täningsvärk :P Fett otränad :)
Men jag klarade iaf "rondat-flickis-halvskruv" och nästan "dubbel-frivolt" på trampett
(för er som fattar :P).
Så nu sitter jag här stolt och hyffsat glad och väntar på min älskling :)

Här är de enda bilderna jag har från lägret än så länge :P

Vendela fick ett äpple som såg ut som en rumpa.. men även..

En kuk :O


Är man på gympaläger måste man smyga med olydigheter :D


 


Imorn blir de skola igen o de känns ju lite jobbigt :O Men men.. börjar 11.15 iaf :)

Jag och lyktstolpe <33

Ska försöka träffa Malin i veckan och försöka få tag på j*vla Paulina-jäveln som tappade sin mobil på studenten, som jag inte träffat sen dess :( Annars inget speciellt vad jag vet.. Historiaprov eller nått på fredag :(

Nu ska jag göra mig fiin tills Glenn kommer :D

Ha det bra !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0