Jag orkar inte med alla j*vla skitmänniskor....

Jag orkar inte höra allt...
Jag orkar inte att folk snackar skit...
Jag orkar inte rykten.. (eller vad fan man ska kalla det)...
Jag orkar inte förlora kompisar på grund av nån jävla idiot som ljuger..
Jag orkar inte vara ovetande...
Jag orkar inte.....


Jag förstår verkligen inte varför någon skulle göra så mot mig och jag kan inte förstå vem heller... den enda vi känner gemensamt som jag ens pratar med är min halvsyster och jag tror verkligen inte, och hoppas verkligen inte att hon skulle göra så här mot mig... Jag känner mig så sviken och jag vet inte ens vem jag ska vara ledsen över...

Det enda jag vet är att jag är så jävla skitledsen över att du tror på skiten.... Hur kan du tro på det när du vet hur bra jag har det med Glenn ? Att du ens överväger det ?!

Och varför i helvete skulle jag vilja vara med dig om jag tycker att du är dum i huvudet... Det är din kära pojkvän som jag inte förstår mig på... men det skiter jag fullständigt i.... och hur fan skulle det gå till att jag skulle gå genom dig för att komma åt honom, över huvud taget ??

Vem fan skulle komma på en så jävla dum sak...

Jag är så arg och besviken.... Vad är det här....?????

Kommentarer
Postat av: Lindholm

<3<3<3<3<3<3<3

2009-08-26 @ 13:39:09
URL: http://lebbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0