Igår shoppade ...

Igår shoppade jag upp mina sista pengar :D Det va iofs inte särskilt mycket men jag hittade lite fina saker på H&M :D
kan lägga in bilder på dom ikväll :) Nu ska jag börja göra mig i ordning inför skolan :)

Vendela börjar 1,5 timme tidigare än mig idag så när hon ringde mig, fick jag panik och trodde att jag var sen, så jag kastade mig upp, sen kollade jag på schemat och kom fram till att jag inte skulle börja fören kl 10 :P

Förhoppningsvis ska jag träffa Malin L idag efter skolan och sen kl 18.00 ska jag och Glenn möta upp Malin B för att gå på Tatueringsmässan :D Fett najs :) !!

Malin L, från Hultsfred :)

Imorn bitti ska jag åka till Lillsved på gympaläger, de e fett najs för jag får betalt dygnet runt när vi är där :D
hihi, money (A) <3


Lyckades få en till riskkapitalsedel såld igår btw, av mamma :D

Aja, har inte mycket tid kvar innan jag ska åka så måste börja göra mig i ordning :)

BYE BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0