Gotland :)

Igår kom jag hem från "The" Gotland :D Tråkigt att lämna ön, precis när allt började vara så kul !!
Vi har haft det jättemysigt i alla fall :) (bortsätt från Glenns sista dag) MUHAHA (A) :) <33


Jag och Glenn var uppe på bergen vid huset och tog lite foton på oss och...

..den underbara utsikten :)



Sandras o mitt träd, HAHA :D


En dag åkte vi med mamma och Göran till Hoburgen (Gotlands sydligaste punkt),
och kollade på Hoburgsgubben :P



Bilden ovan  =  Mamma och Göran :)



Vi fikade på ett mysigt fik utanför ett tavelgalleri :)




På söndagen kom Vicki till Gotland och Medeltidsveckan började rolig och underbar !!

Helena och Vicki :)

Söta Glennish bröt sitt vita löfte och var full :D




Vicki och Helena sjunger så vackert !!
( tyvärr är bilden liggandes :/ )


Loke spelade precis bredvid där vi satt :D
Exempel på "LOKE-låt" :)



Fulla folk = Roliga folk !!


Senare under kvällen drog vi vidare, först till "Bistra Haren" (inga foton), Sedan "Effes" :D
Här är lite vacker medeltidsmusik ;)

HIHI :)

Nu har jag just ätit middag med familjen och ska spela TV-spel med Jonathan :D
Sen kanske Towe kommer :)

Ha det bra !!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0