trevlig dag, kan bli trevligare dag ?

Nu har jag varit i centrum och lekt "personal shopper", ätit Sushi, handlat maaat och klippt mig (det behövdes verkligen!!) och nu är jag hemma hos pappi igen :)
har just torkat av akvariet och ställt tillbaka det där det ska vara, rensat skrivbordet, lådor, mm !

Nu har jag gjort mig förtjänt av en riktigt god middag tycker jag :) hm..

Juste :D fick just mail om att mitt medlemsskap i föreningen har gått igenom :) för er som inte vet att jag just köpt lägenhet så ser planritningen ut såhär;


för er som inte har sett bilderna så får ni snart se lägenheten, på min inflyttningsfest i november :)

Nu blir det matlagning, mys, film o goooodis !! fan va gott !! :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0