Pappi <3

För två år sen så sa min pappa till mig att jag har ett alldeles för stort hjärta! Jag bryr mig om allt och alla och det är en stark egenskap, men den kan även göra stor skada!

Idag sa jag till min pappa att han har ett precis lika stort hjärta som mig..

När pappas hjärta blöder, gör mitt också det! Det är för att vi har så starkt band.. Jag känner av det du känner, precis som du vet exakt när och hur jag mår bra eller dåligt!

Jag vill att du och jag tar arlanda express till terminal 5 och tar första bästa flyg och DRAR ÅT HELVETE!!! Nu jävlar pappa !!! Nu åker vi, lämnar allt och alla som är jobbigt/jobbiga och så lägger vi oss på en strand med en drink i handen och bara solar, badar, festar och lever livet ?!

Nu är jag trött på den mörka hösten.. även om denna mörka septembernatt på balkongen med dig är det mysigaste jag gjort på flera månader!

Jag älskar dig pappa!

Utan dig finns inte jag, lova att aldrig lämna mig! Jag behöver dig!

Du är min lärare, min förebild, min bästa vän och min PAPPA!

Godnatt septembernatt !

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0