En tanke, efter en annan ?

Jag blir så irriterad.. inte bara på andra utan även mig själv.. Mina val.. sa jag rätt, reagerade jag rätt.. ? hur ska man veta det ? jag antar att jag kanske får ett svar i framtiden, men jag känner att jag kanske inte borde prata med fleeer iallafall.. kan hända att jag skräms då ? Men det vet jag inte heller eftersom jag inte får några svar...

Idag har jag jobbat split och är skittrött men det stoppar mig inte från att ändå sitta här och skriva och titta på min älskade Dexter! <3 Vad ska jag göra ? Inget bra citat idag ju.. även om jag ska upp 8 imorn igen och jobba så undrar jag om jag inte ska smygtitta en timme till.. måste få höra något vettigt innan jag sover ju....

Åkte hem tillsammans med Oliver idag o lyssnade på massa bra musik på vägen hem :) han är en trevlig själ må jag säga :D Fastnade för den här låten iaf;



Tack för en trevlig väg hem :)

Nu blir det en natti-cigg och sen mys med Dexter!!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0