Dexter <3

Det var länge sen jag såg första sesongen av Dexter sist och jag hade glömt att Ruby Cooper faktiskt försöker döda Deb :(

Höll på att skriva att jag tror jag är kär i Ruby istället för Dexter, eftersom han gör så jävla romantiska saker hela tiden.. men nu, NU såg jag just näst sista delen av första säsongen och NU kom jag på att han är ett fucking svin ju :(

Förlåt Dexter, jag älskar dig :D



Shit asså, jag är inte van att vara hemma såhär tidigt.. har kollat på två avsnitt nu o det känns som att klockan borde vara minst 2 då eftersom jag vanligtvis kollar på dem innan jag sover, men klockan är fucking bara halv 10 ju ?!

Fan va skumt det känns, har ju inte jobbat på två dagar nu heller.. känns typ som att jag är arbetslös eller nått :O ? Det är liksom två timmar kvar tills köket stänger på jobbet o här sitter jag ? OMFG, klarar inte att inte jobba ju, haha!

Jag funderar på om jag ska åka dit o köra AW med dom andra men jag orkar fan inte nu när tunnelbanan är helt fucked up.. plus att jag vet att minst tre av mina älsklingar (Elin, Emil o Magnus) INTE är där.. Undrar vad Vero gör.. ? hm.. I will call her now :D



BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0