Bra dag idag !

Dagen började med att jag mötte upp Towe på pendeln till Sollentuna.
Därefter blev vi fotade i Edsberg av Stella, underbart varmt o fint väder var det också, så jag tror fotona blev jättefina!! Några kommer att visas här på måndag eller så :)



Efter det gick jag, Towe o Milou från södra station och gick och tog en sallad och latte i ett par solstolar :P mumsii!!

Sen mötte jag upp lillasyster Sophie i stan, bjöd henne på fika och köpte sedan pappis födelsedagspresent :D


Nu kom jag just hem från en trevlig Thaimiddag, rosa champagne och brownies!

Resten av kvällen ska jag bara stirra på Dexter och sen sova hyffsat tidigt eftersom jag öppnar imorn :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0