Ännu en vecka som gått ..

Söndag ännu en gång, tiden går bara fortare och fortare! Vad händer ?? :O Snart börjar det väl snöa också antar jag :P

Kavajen jag köpte igår satt fint på bilderna idag, jag hoppas verkligen att bilderna blev bra nu :) Det var kul att träffa Meg igen, dock var det ju bara en kort stund, men hon ska svänga förbi mitt jobb nån kväll o vara med på AW förhoppningsvis :)

Ikväll ska jag bara chilla o kolla på Dexter o kanske någon film :)

Här får ni en skön låt som jag även skickat till jonathan på facebook :)


Här är även den senaste gympafilmen, ni kan spola fram till 1.50min så är jag med i resten av filmen :D jag har persikofärgat linne :)



Nu blir det som sagt Dexter !! Men först en liten middag kanske :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0