Ångest juh ?

fett jobbigt att göra rent akvariumet :( har hållt på o skrubbat glaset, silat alla stenar och tvättat all "inredning" men det blir ju aldrig helt rent :P Just nu ligger fiskhuset, strora stenar och dekorationer i handfatet, akvariet står i duschen o stenarna ligger o torkar på en handuk på balkongen :P

Nu ska jag röra mig iväg till centrum o äta lite sushi o handla mat med Sophie sen !



Därefter ska jag fortsätta rensa, slänga o städa mitt rum..

Jag antar att min kväll blir väldigt lik gårdagens, då jag börjar kl 11 imorn, men men, sparar pengar på att inte festa iaf :) tredje dagen i rad som jag skött den gråa månaden nu :D hehe !

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0