All I ask from you ..


Det här inlägget ser nog liiiite skitzo ut men allt har sina förklaringar :P
Jag hittar ingen låt idag som är exakt som jag känner så då blir det lite blandat, hehe !

Jag har just varit inne i stan och träffat mina kära syster! Vi satte oss på bolero och fikade o pratade en massa. Det känns mycket bättre att träffas såhär än när jag bor hos henne. Jag vet att hon (du) känner dig befriad av att jag inte bor hos dig heller, även om jag vet att du absolut inte ogillar mig på något sätt :)


"He thought me that death isn't the end,
it's the beginning of a chain reaction.
None of us are who we appear to be on the outside,
but we must maintain appearances to survive.
There were something he didn't teach me,
something he didn't know. "


Åh min älskade Dexter :)

Nu ska jag titta på ett avsnitt medan jag myser och hoppas på lite sms-sällskap iallafall :P Efter det ska jag nog skriva upp min och hallons idealkille, vår nya plan är att bli forskare och uppfinna den perfekta killen xD

 

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0