7h kvar till alarm !

Jag känner att det egentligen är för sent för att sitta här och tänka och skriva.. men det är alltid bättre att få skriva av sig lite så att man kan koppla bort det när man ska sova :)

Jag har verkligen saknat min dator och min blogg ! <33

Jag älskar verkligen Dexter, man tänker så jävla mycket på vissa saker han säger..

"you have to have the same dream, to have a happy relationship"
var det senaste jag reagerade på.. Det stämmer nog tror jag.. Det enda jobbiga är att lyckas hitta någon med samma drömmar ?

Jag har inte fått tag på de saknade ingredienserna till min och hallons "Perfect man" ännu, men jag får väl skriva ut ett fullständigt recept någon annan dag :) Mitt egna recept skulle iallafall vara ungefär såhär;



10kg självständighet och vilja

10kg artighet och socialitet
10kg generositet och mysighet
10kg fin kropp och själ
10kg uteseendefixering, jobbnarkomani och träningsnarkomani :D
5kg barnslighet
5kg busighet och dumheter
5kg nyfikenhet
15kg KÄRLEK



Blanda allt i en jättestor skål och lägg i en gipsform, låt ugnsbakas under natten i ca 200grader och sen har du min perfekta man :)


Vi får väl se om jag kommer på något viktigt jag glömt :P

Nu måste jag verkligen sova för att ta igen lite sömn! Mitt larm ringer kvart i 10 imorn och då har jag ungefär en timme på mig att fixa mig, åka till jobbet, ta en latte och byta om :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0