Sömnbrist ?

Deckade totalt igår när jag kollat på några avsnitt av Dexter och vaknade med en öppen vattenflaska i handen och en ipren i sängen, haha ! Hann alltså inte ens svälja den :O

Jag har ju sovit hur mycket som helst på senaste tiden men det verkar som att jag behöver sova mer och mer ju senare på året det blir ? Eller så är det nog att jag varit orolig över att inte komma upp de dagar jag börjat tidigt? Jag vaknade nämligen kl 07.30 o somnade om, vaknade 09.30 och somnade om igen. 07.30 är ju då jag går upp om jag börjar tidigt o 09.30 så borde någon ringt från jobbet om man var sen :P



Nu har jag precis fixat mig, lindat om min stackars fot som jag lyckades stuka igår, ätit frukost och nu ska jag in till stan och äta lunch med mammi om en stund :)

Idag ska jag få mina bilder av Stella och jag ska även skicka ett sms till Meg o fråga om bilderna är klara :)

See yah !

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0