skön dag :)

Visst är jag ganska trött efter gårdagen men det var ändå skönt att komma upp tidigt :)



Erika fyllde 20år igår! GRATTIS !
Jag skulle slutat jobba halv ett egentligen men som tur var gick Tove med på att byta pass så jag kom till  erika en timme tidigare :) Det var en väldigt trevlig fest och jag åkte hem tillsammans med ett gäng kl halv 4 :P
Sov i sundbyberg, somnade runt halv 8 och gick upp kl 11 :)

Sen jag kom hem har jag hunnit, byta lakan, kasta all tvätt i tvättkorgen, damsugit lägenheten och nu håller jag på o bakar en Taco/räk-paj :P Eget recept, den blir nog asgoood!! :D



Snart ska jag dra till jobbet och fortsätta på mina fry/saute-prov och sen blir det stängningspass :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0