Myyys !

Igår hade jag min första riktiga utekväll sen i torsdags :) Visst, det svider i plånboken men det var riktigt kul!
Däremot ångrar jag nu att jag bjöd dig på en hel pitcher eftersom du lämnade mig sen.. Som jag sa till dig; "Dålig stil.." :(

Det blev iaf Fridays först när jag stängt köket, med Thesso, Jeanivie, Emil, Rasmus, Jackie, Gosch, Rebecka o Elin :)
Däremot när vi kom till Entourage var vi bara fyra :P Men det var fett kul och jag råkade än en gång gifta mig.. den här gången med Thesso och vi är nu ett par från och med 4 november :P Lite besviken är jag på att Emil friade till jeanive innan mig haha :D

Vaknade för ca en timme sen, fett bakis :P men det brukar gå över ganska fort :)
Känner mig redan bättre o ska träffa pappa om 20 min :)

Salladslunch i solna, sen vet jag inte vad jag ska göra innan jobbet, kanske träffa Vero? :)

BTW, mina bilder har kommit :D



BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0