Tre Stora V :P

Visning, Vovve, Vandring !



Idag jobbade jag 9-17, var ensam i köket i två timmar :O som tur var överlevde jag tack vare Ganan som tog hand om de två stekar som kom upp på skärmen och tack vare Adde, som haft en snabbgenomgång av hur man gör cajun-pastan och vilken sås som går till vad på Fry-stationen :P haha !!

Efter det sprang jag in i Malin, påväg till Sandys :P Vi ska försöka ses i veckan o kolla på födelsedagspresent till Vään-dela, studentpresent till Sophie och Towe :)


Söta, Syster, Sophie <3

Sen en 10min-fika med Emelie på Sandys :P

och efter det mötte jag upp Towe i Gullmars :)
Vi gick på tre olika visningar med långa trevliga promenader och en trött liten Milou :O Han är verkligen den sötaste i världen!!! Min lilla gudson :D Han somnade på mitt ben när vi satt på en gräsmatta och rökte :P


Snutt-ungen !!!! MILOU <33

Efter alla visningarna åkte vi till skanstull, köpte med oss thaimat, från lådan och sen satte vi oss ute i Towes utegård och åt en trevlig middag, medan Milou sov igen :P

Nu ska jag gå och lägga mig tidigt, för igår hade jag så jävla svårt att somna !!

Imorn blir det löök-pass 10-14 och sedan brum-brum, gymmet, stan, gympaavslutning, middag med Ida, PUSSA på PLUTTI som kommer hem nån gång vid midnatt :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0