T.G.I. Friday's !!!

Woho !! Jag har överlevt mitt första jobbpass på fridays :)
Jobbade i den såkallade "linjen" i köket tillsammans med min "coach" Elin, som var skittrevlig :)

Det började lite läskigt :P Satt först i baren och kollade på menyn och beställde en latte.. Tillslut hade jag samlat nog med mod för att beställa mat och bege mig in i personalrummet !! När jag kom in var jag själv och när folk började strömma till var det bara en som hälsade.. Så jag satt där och petade i min sallad och lyssnade på de andra tills min kära älskling räddade mig genom att ringa och säga att han kommer förbi och pussar på mig :)

Så jag sprang för livet ;P o stod ute med honom i ungefär 5 min. När jag sedan gick tillbaka säg jag tjejen som intervjuade mig och bad henne att presentera mig för Elin. Efter det gick allt jättebra :)

UTOM min jävla hosta som lyckades smita sig på så fort det osade till.. men som tur var hann jag ut ur köket innan jag började hosta :P

Väldigt lyckat förstapass och ser fram emot nästa :)

DVS... LOVE MY NEW JOB, soo far :))



Imorn blir det gamla hedliga Sandys och på fredag kör jag Friday´s igen :)
Inte mycket ledig tid nu men det är det väääärt !!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0