Shit ;P

Nu har jag varit sådär skitdålig på att uppdatera igen, haha :P

Men men, älskar fortfarande mitt jobb, massa trevliga människor och skitkul att vara på jobbet :) Imorn är min första dag som jag går själv, så alla får hålla tummarna för mig :P Kommer typ stressa sönder om jag får upp för många tickets på min skärm ! men förhoppningsvis är måndagar ganska lugna :)


Jag har gjort världens tabbar idag asså !!
1. Golvet på fridays är väldigt halt och jag har väldigt dåliga skor just nu. Jag tänkte vara duktig och gå ut med min tallrik till disken när jag hade ätit lunch och hade glömt att det var halt, så jag lyckades ramla ner för trappan :P tappade min tallrik som gick i tusen bitar, men lyckades landa på fötterna 6-7 trappsteg nedanför fallen men mitt vatten kvar i glaset iaf :P Så jag gjorde mig inte illa iaf men jävligt läskigt att ramla när det är kaklat i trappan, HAHA !!!
2. Jag skulle åka till mamma för att övningsköra. När jag sätter mig på bussen är det första jag tänker "shit va tanten bredvid luktar kiss" efter typ 1 min börjar jag fundera på att mitt säte är kallt o känner under ena låret.... jag har satt mig på ett säte där nån jävel kissat på sig !!!!!!! som tur var bor mamma precis vid busshållplatsen så jag fick låna byxor av henne men jag säger bara en sak !!! "Från och med NU kommer jag aldrig någonsin sätta mig på buss eller tunnelbana utan att känna på sitsen först eller ha med mig något att sitta på !!!!!!!!! " FY FAN !!!



Nu ska jag sitta o mysa med Tobias! Kanske ta en mozza-tallrik till middag :)

Imorn blir det gym, sen mitt första pass själv !!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0