Lalala :D

Guud va kul det är med nytt jobb asså !!

I fredags fick jag dock bara stå och preppa grönsaker o kyckling, men det gav mig iaf chansen att lära känna en kille som också jobbar i köket :) Niklas som han heter, hade bara jobbat där i 4 veckor o trivdes bra :)


Uppvisningen igår :P Jag står sist på alla varven! Inte bästa filmningen men men.. inte bästa uppvisningen heller HAHA !!

Igår jobbade jag med Elin igen och fick sköta stationen själv flera ggr när hon hämtade grejer och lärde mig flera recept :) hihi! Fick massa beröm både av Elin och en av managerna :P
efter jobbet tog alla i kökspersonalen några cider i restaurangen och det var skitkul att umgås lite med nytt folk :)

Har hitills gjort 2 av 5 prov för att bli såkallad validerad friday's personal !! Även det har jag fått applåder och beröm för :P ska försöka göra de andra proven så fort som möjligt också för det gör att man får mer betalt och lite förmåner som tillexempel dricks :)

Idag har jag varit med Towe och druckit kaffe i Björns Trädgård och efter det har jag kört lite med Mammi :) Hon ville att jag skulle svänga ut på enn väg men neeeej :P jag vågade inte för jag visste inte hur vägen såg ut så det slutade med att mamma körde en sväng och visade att det inte var något farligt :P Så nästa gång ska jag göra det :)

Nu blir det filmkväll med mys !!
Imorn blir det sovmorgon, gym sen jobba 16.45-24.00 :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0