jobbig helg asså :P

Igår var jag dock ledig men det har varit asmycket på jobbet sen i onsdags då alla hade löning utom jag :P

Igår åt jag och Tobbe middag med Jenny och Pappi, sen gick vi på bio och såg Insidious, som sööög i slutet iaf :P haha!

Idag har jag jobbat 14-00 !! fett jobbigt, helt slut i benen o mina knän håller typ på att gå av :P men men, jobb är pengar o pengar är lycka ;) eller vad är det man säger ? :)

Saknar Towis o Vovveee!! :( träffade dom typ varje dag men nu har jag inte hunnit träffa dom på två dagar !! :O

Imorn blir det ett besök hos mormor, övningskörning, lägenhetsvisningar och sedan jobb igen :D



Nu måste jag sova !!
Måste pussa extra på Tobbe idag för imorn åker han till Italien :(

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0