First day !

Hejsan!

Idag var min första dag själv på jobbet, och jag ÖVERLEVDE fast jag inte kunde hålla Elin i handen hela kvällen :P

Skulle haft en trevlig sovmorgon i morse och sen gått o gymmat.. men neeej!!! kl 07.20 typ, plingar det på dörren och jag som var i djupsömn drömde mardrömmar om att plingandet var "tickets" som blinkade röda på min skärm för att jag glömt bort hur man gjorde allt på jobbet, HAHA :P
fast det var bara en gubbe som skulle kolla ventilationen i lägenheten.. tycker dock att dom kan komma lite normalare tider, men men.. de flesta går ju till jobbet den tiden..

Nu sitter jag och myser i soffan med plutti och ska snart gå och lägga mig :)


coola bilder från en studio :)

imorn blir det lunch med mammi och sen jobb igen :D

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0