Brum-brum :)

Idag var jag och mamma och körde bil igen :)

Efter ett långt jobbpass var det underbart att ha något kul att se fram emot !! Idag övade vi på att ha koll på var man har bilens kanter, osv. Vi backade in och parkerade och övade på att växla mellan 1an o 2an medan jag körde plus blinkers när jag körde på en väääg :D hihi !!

Nu har jag fått mitt schema för mitt nya jobb :) Thank.God.It's:FRIDAYS !!! :D hihi <33

Nu har jag just ätit lite god middag, avokado med creme fresh och löjrom, lite halloumi och äppelteeee :)


( från premiärgrillningen i måndags <33 )


Imorn är det introduktion för mig och innan dess ska jag försöka hitta arbetskläder!

Nu, mys framför tv:n..

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0