Jobbhelg!!

Ännu en otroligt jobbig helg avklarad!! Det är fett slitande att jobba på helgerna har jag märkt..
Dessutom har jag och Tobbe gått om varann 4 dagar i rad nu så vi har bara träffats när den ena sover... :(

Ikväll är vår första kväll tillsammans och jag håller på att göra bakad potatis och fläskytterfile med fetaost-créme :D Fy fan va gott det kommer bli!!! :)

Mamma, Göran, Sophie o Sofia kom hem från Dubai idag och mamma sa att Sophie har händerna på en present till mig, så jag måste nog åka dit och kidnappa den snart ;D typ imorn om jag hinner :) Ska sova ut ordentligt, sen gå o gymma o kanske träffa Vendela, men jag ska nog hinna titta förbi Sophie också. Annars kanske jag får bjuda henne på Vapiano-middag någon annan dag :)


BTW, tycker jag att sommaren ska komma nu för jag fryser :@

Juste FACEBOOK ÄR SÄMST!!!! Dom har ju ändrat jävla bildjävlarna så att man inte längre kan spara dom!!! :(

Nu ska jag titta till potatisen, senare blir det film och mys med morötter och dipp :)

BYE BYE

Kommentarer
Postat av: ose

man kan visst spara dom:) alternativ 1: ta upp bilden så den fula svarta rutan kommer upp och så trycker du på f5. alternativ 2: det står "ladda ner" längst ner till vänster i svarta rutan när du tagit upp bild :))))))

2011-03-07 @ 14:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0