trött :P

Igår var jag hemma hos pappa för att tvätta lite och äta middag :)
dock slutade det lite annorlunda än väntat och jag fick lite för mycket vin :P


höhö, nyår 2004 ;)

Idag har jag varit o simmat med Sandrish, sen slösat bort en massa pengar :D
En god sallad till lunch, ännu en Thomas Sabo-berlock :), en sportbh, klänning och tjocktröja, HIHI !!



Och nu är jag äntligen hemma o sitter och tråkar framför tv:n i väntan på att Towe ska komma hit och titta på teknat med mig :) Jag är fett hungrig också :P faan, måste gå o handla typ.. men men, orkar inte just nu..


Fett länge sen jag gjorde smycken kom jag på :P

Imorn blir det gym igen, sen skulle jag göra nått som jag inte kommer ihåg just nu, haha :P

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0