Party !

Nu har jag just kommit hem efter ett skönt scoutingpass med cecilia, samt en kall cider i solen på snaps !!
Nu är det bara att hoppas på att folket kommer på söndag så att man får en slant för det också :)
Väntar fortfarande på mina bilder från meg men hoppas dom kommer snart :) Här är iaf en av Vendelas! :P



Ikväll blir det party med jobbtjejerna, trion Emelie, Ida och jag ska ha lite förkrök hos mig och sen vill dom dra ut :P Jag har typ 0kr och ingen lust men jag får väl offra mig för deras skull :P
Ingen som var på en grillfest i svedmyra :(



Mötte Tobbe på vägen från tunnelbanan så nu ska jag skynda mig att fortsätta med hans födelsedagspresent :) Efter det blir det middag sen kommer tjejerna :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0