Livet leker ?

Hejsan :)

Tror att mitt liv kanske äntligen börjar arta sig :)

Jag har just spenderat dagen genom en god sallad och latte med pappi och sedan en trevlig intervju som jag faktiskt tror gick riktigt bra!! Nu är det bara problemet kvar att prata med chefen, men jag kommer bara säga som det är, att jag behöver ett heltidsjobb och hoppas att han kan vara referens till mig.

Det roliga är att jag gått o klagat på att ingen svarar på mina jobbansökningar och nu när jag var påväg hem o pratade med Sandra i tele fick jag ett sms med missade samtal och när jag ringde upp var det en tjej från manpower som var intresserad av att ta in mig på intervju för några andra jobb :D hihi !!
Tyvärr lyckades jag lyssna på medelandet på tunnelbanan och kunde inte skriva upp numret o nu hämtar inte telesvaret det meddelandet :O :S men jag hoppas den uppdateras så att jag kan få tag på numret igen :)



Nu har jag just ätit en underbar SUSHI med min underbara POJKVÄN !!! <333

Och snaaart ska jag åka in till MEDIS o ta en cider i solen på någon uteservering :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0