Great day !

Idag sov jag ut ordentligt :) Tog en youghurt och gav mig iväg in till stan. Tog en kaffe på jobbet och åkte sedan till fridhemsplan där jag mötte upp Cecilia. Vi gick runt i olika delar av stan fram till kl 15 då hon skulle på en fotografering, så jag gick runt en stund själv. Sen kom jag på att jag glömt lunch men att jag och mamma snart skulle ses för middag, så det fick bli ännu en kaffe (typ 5te :P) och en banan :)



Jag mötte upp mammi under svampen på stureplan och gick till Vapiano :) Plutti började jobba när vi kom och är ännu inte hemma :( Efter en otroligt god salladsmiddag gick jag och mamma till Gallerian för en modevisning med underkläder på Twilfit :)



Nu har jag kommit hem och suttit och fixat Tobbes present i ca 2 timmar :P Har fortfarande inte ens hunnit hälften, men har iallafall lite tid imorn och kanske ppå lördag om han nu ska jobba :P

Ska sätta mig och söka lite jobb nu för jag börjar verkligen bli orolig över att chefen alltid sitter o snackar med olika folk.. Tror han tänker sälja stället snaaaart ... :O

Hörs senare,
BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0