ÅH :(

.. Dumma bajs asså :(
Pappi skule hjälpa mig med en grej till min födelsedagspresent och jag är jätteglad att han försökte men det ser verkligen b ut :( måste nog försöka hitta en butik imorn och fixa iordning presenten..
Kan inte säga vad de e eftersom min kära Tobias läser min blogg ibland..
Men jag hade iallafall tänkt fixa den dom här kvällarna när han jobbar kväll så jag hoppas jag hinner fixa klart allt även om jag inte kan fortsätta idag .. :(


Haha, fett snygga bilder från biljarden för länge sen nu :P

Aja, ska kolla på lite tv, sen sova !!
Imorn blir det scouting med Cecilia och kanske Meg, sen gym på kvällen med Sandra och Towe :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0