LOVET :)

Har lyckats göra av med alla pengar på första och andra kvällen men lyckades ändå ha ett väldigt trevligt lov :)
Förra fredagen var vi hemma hos Tobbe och förkrökade och drog sedan till Chaplins :P Tyvärr har jag inte laddat upp bilder från det.

Däremot finns det bilder från i lördags och onsdags som andra har tagit :)

Jag äter upp LINNEA :D <33 ( lördags )


Sandrish och Andrea :) <3 ( onsdags )

Jag och Ilke :D

Mja, efter detta har det inte hänt så mkt. Var ute med Madde i fredags (inga bilder på datorn) och sen har jag varit på kurs lördag och idag :S hihi, fick alla rätt på licenserings-provet idag :D JAG ÄR BÄST ! xD

Snart  ska jag till Tobbe och laga god god mat och mysa heeela natten :)

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0