Äntligen äntligen äntligen !!

Nu ha jag äntligen min alldeles egna dator igen :D
Jag har suttit och lekt med den hela dagen och lärt känna den, och nu kom jag just på hur man använde webcamen och det blev otroligt kul, när man är lättroad :D

Hehe, juste.. jag gjorde ansiktsmask medan jag höll på :P

men men..
uppdateringar då..


Jag tog studenten förra torsdagen, otroligt kul!
Jag har nu fyra jobb :) Gymnastiken, Råsundastadion, Söderstadion och Receptionist på Panaxia :D

Jag stod och grät på min mottagning för att jag var så jävla glad över de fina presenterna jag fick;

Tjejerna i klassen, kom långt efter killarna :P


Gymnasterna hade gjort en fiiin skylt till oss :)


Tooobii var där :) <3


Mamma, pappa, jag, KLICKA FÖR STOR BILD :)


Malin, Jag och Jonathan !! :D


KLICKA FÖR STÖRRE BILDER :)

Släktbild på mottagningen :)

Caroline = överlycklig :P

Ha det bra, ska försöka uppdatera lite nu på sommaren när man int eär lika stressad längre :)

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: ZebraFuck

Du och jag är lika sämst på att uppdatera :D

2010-06-20 @ 21:41:56
URL: http://zebrafuck.blogg.se/
Postat av: Caroline

haha, I know !! :P

2010-06-21 @ 10:40:22
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0