Usch ..

.. seg dag på jobbet idag .. iofs är det bara 6 arbetsdagar kvar här o lunch om en kvart, så de e najs :)
Har suttit och nördat facebookspel och messat me Sandra o Tobbe fram tills nu.
Fett gott med lunch !! Jag har gjort min älskade äggröra, som både e nyttig och god :)
Ägg, brockoli, spenat, lite fetaost och grönsaksbuljong för att ta bort smaken av de förstnämnda :P o sen lite lax till ! :)
Till mellanmål/ tidigt middag har jag fruktsallad :D massa gott gott !!

Idag ska jag gå och prata med en man i staden våran :P Jag var nämligen och fikade med Martina (gammal dagis-kompis) i söndags och då kom chefen fram och frågade om jag fortfarande var intresserad av att jobba där :D hihi!!

Tobbe var på intervju hos Vapiano i stureplan förra veckan och skulle bli återkallad till en ny intervju nu i veckan någon dag :) Där ser man hur allt kan pendla upp och ner hela tiden :P

Idag ska jag förbi posten i Abrahamsberg och hämta upp mitt efterlängtade paket :D hihi ! Nu ska jag bli fiiin !!!!

Sorry ingen bild just nu.
Ska dra nu,

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0