19 år imorn :)

Alla frågar vad jag önskar mig, därför lägger jag upp listan här nu :)

- Parfym; J.Lo - Live , Alyssa Ashely - Fizzy (rosa) -
- Presentkort; H&M, JC, Gina Tricot, Cubus -
- Resa innan student, varmt land :) -
- Bil, Körkort, Lägenhet -
- Pengar, Aktier/Fonder -
- Navelpiercingar -
- Gina Tricot-linnen, olika färger (dom långa linnena jag brukar ha :D ) -
- Badskum, Ljus, dekorationer.. -
- MILTON :) <333 -
- Nagellack, nagellacksborttagning -
- Smycken (ring, armand) -
- Dove, med brun utan sol effekt :P -

BYE BYE :)


Kommentarer
Postat av: ZebraFuck

Carro nu får du fan uppdatera:P Och ladda upp bilderna från när du och jag va ute också :P <3 <3

2010-02-02 @ 11:00:37
URL: http://zebrafuck.blogg.se/
Postat av: 1840

Kommer ihåg din 17 års fest, det va ett tag sen. men väldigt trevligt va det..

2010-02-11 @ 18:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0