fett skööönt ..

.. TENTAN är över och jag tror till och med att jag klarade den ;) haha!
Känns som ännu ett mål är avbockat på min lista!

på måndag (om 4 dagar) åker jag till THAILAND !!! Åh jag längtar så jävla mycket och det känns inte som att det är sant?! Alldeles nyss var det ju 53 dagar kvar enligt min kalender. Känns som att tiden går så fort.. nästan för fort? eller?

Jag måste köpa en våg... jag vill veta hur mycket jag har gått ner i vikt..

Min älskade sis är lässän :( vill att hon ska va glad igen.... dumma man som gjorde henne ledsen.. :(

Jag ska ta med mig sladden t mobilen t thailand så att jag kan uppdatera er i år igen via bilder också :)

Kom på att jag inte hållt mitt löfte till Vicki om mina recept :P så här får du ett :)
Kyckling (får den heta :P):
Välj först om du vill ha ris, potatis eller sallad till.
sätt på vatten och kok upp det.
Ta kycklingfiléer och skär upp i små fyrkanter.
stek dem i olivolja (nyttigare fett än smör)
medan de steks kan du göra en god sallad med mycket rivna morötter och  avokado i den för att få den extra god. sedan häller du i en burk med tomat-och-basilika créme fresh (eller paprika-chilli) och låter det koka upp. Kycklingen behöver inte vara helt klar innan du häller i den (kycklingen blir saftigare om den kokas upp  såsen sista tiden.

Smaklig måltid Viktoria :P

Nu ska jag sova, för imorn blir det till att göra lite smycken till Kajsa :) har dock glömt att fotografera de senaste.... men men..

BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Vix

Tack Carro! :D Ska sluta med chips och läsk från och med idag! Eller efter Jul, haha :) puss!

2010-12-16 @ 00:15:32
URL: http://ltlmissvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0