Alla mina favoritminnen på en och samma plats <33

(det går att klicka på alla dom små bilderna, så dom blir större)

Första gången vi träffades var den 27-28 mars 2008:



Efter det gick det fort fram :)
Första gången hemma hos mig, första gången i min cheerdräkt, första middagen hemma hos mig, målning av ditt rum, soldagar, pussar :)



Konstigheter är alltid roligt min underbara ailien!!


PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS


PUSS PUSS PUSS :)





W.T.A.I <33





Sommaren :)
Månadsdag, Örnsköldsvik, kroppsmålning, mm!





Vi var på Model House och du blev så himla fin på ALLA bilder !! <33







LOVE THIS PICS !! :)


Paulinas 18års-resa till skåne :)

Saknar händelsen i trädgården :D <33


TURKIET, hösten 08 !



Min bästa semester någonsin!


Halvårsdagen :) <33





Glenn har många talanger ;)



Sova är en favorit :) <33



PUSS älskling !
Gröna lunds Julmarknad :)


Sen kom 2009, och jag fyller år :)


Glenns förslag på inbjudningskort :)


Min fest :)



Linneas fest april och Vendelas fest i Juni :)




SOMMARAKTIVITETER !!

Besök på John's landställe, midsommar med vänner.



Örnsköldsvik <33



Gotland <333




Medeltids-Glenn :) <33


Fina tekningar Glenn har gjort till mig på datorn :) <33

Jag älskar dig SNUTTEFILT !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0