Smula <3 Snuttefilt

Skalet vandrar omkring utan mål eller ro,
inuti henne, vill ingen bo.
Läpparna blöder och hjärtat skriker,
hon måste räddas innan kroppen sviker.

Murarna blir högre på min borg,
så att jag kan gömma min sorg.
Det går långsamt, men ändå snabbt,
varför går inget längre sin normala takt.

Jag har försökt vägra att gråta,
men ni måste förlåta.
Misslyckandet med alla krav,
är mer än jag klarar av.

Tomheten i mina dagar,
fylls med att alla klagar.
Det finns så mycket mer ni inte ser,
men jag orkar inte mer.

Jag saknar din kropp mot min,
att kunna säga att jag är din.
Jag saknar skratten och gråten,
att alltid bli förlåten.
Att bara få vara jag,
att älska dig varje dag.

Restern går inte att beskriva,
men det mesta finns på "din skiva".
En bild säger mer än 1000 ord,
det vet nästan alla på vår jord.

Dagarna in och nätterna ut,
det kommer aldrig ta slut...


(turkiet 08)

<3333


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=YHw3MscfflY&feature=PlayList&p=E320F9CC247789B5

2009-09-17 @ 15:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0