Sushi <3

Hade historiaprovet idag, tror det gick ganska bra faktiskt.. :)
Däremot fick jag tillbaka matten.............. IG.... fast vem hade väntat sig något annat ?

Fick hem ännu en beställning pärlor idag, men har kommit fram till att denna leverantör endast kommer att vara nödfall framöver.... SKITDYRT alltihopa... köpte vanliga nyckelringar, en påse 35g blandade pärlor, en döskalle-berlock till ullis blivande fotlänk och hennes bokstäver (H & D) och
 dessa 4 grejer kostade fan 150 spänn :O fett dyrt !!! :(

Däremot min trogna leverantör som jag beställt av förut gav mig en massa bonusgrejer :D
så henne tänker jag fortsätta vara trogen kund till :)

men men.. hoppas jag får in lite fler beställningar snart för jag börjar få lite att göra på nätterna..
hm.. Laura skulle iaf köpa nått sa hon :D

Inte hört något från dig idag.. hoppas du saknar mig snart.. Du förgyller min dag ! <333


Ska äta sushi med pappa nu :)
Om man ändå kunde äta den här portionen :P


BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0